איך לבחור נכון קייטרינג לשבת חתן?

עומדים לארח שבת חתן בקרוב? אם אתם רוצים להפוך את השבת לחלק בלתי נפרד מהחגיגה, ורוצים להיות בטוחים כי האורחים שלכם ייהנו מהשהות שלהם באותה שבת חתן ויזכרו אותה לטובה, חשוב מאוד שתבחרו קייטרינג איכותי אשר יעניק לאורחים שלכם טעם טוב בפה, טעם שיאפשר להם לזכור את ההנאה מהשבת חתן למשך זמן רב.

חשוב מאוד להשקיע מספיק זמן בבחירה של הקייטרינג לשבת החתן שלכם, אם אתם רוצים להעניק לאורחים שלכם חוויה טובה ולהפוך את השבת לאירוע מיוחד ומהנה.

סמכו על עצמכם

רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים  קייטרינג לשבת חתן איכותי? פשוט פנו לטעימות בעצמכם. בקשו מהקייטרינג להגיע לאירוע שהוא מקיים לטעימות כך שתוכלו להתרשם מהמנות שמגיש הקייטרינג, צורת ההגשה, איכות המנות, שילובי הטעמים, השירות ועוד. בנוסף, במיוחד אם מדובר בשבת של שומרי שבת, והאוכל לא מוכן במקום אלא מחומם על גבי פלטות, בדקו האם הקייטרינג נותן מענה מתאים בדמות מנות המתאימות לחימום חוזר וכן מגשי אחסון המתאימים לחימום במהלך השבת.

התפריט המוצע לכם

אם מדובר באירוח של שבת מלאה, הכולל שלוש ארוחות, עליכם לוודא כי התפריט שמציע לכם אותו קייטרינג לשבת חתן בו אתם עומדים לבחור הינו תפריט הכולל מנות רבות המתאימות לכל ארוחה, סלטים, קינוחים ועוד. הקפידו לוודא כי הקייטרינג נותן לכם את כל מה שאתם זקוקים לו מבחינה קולינרית בשבת החתן. אל תבחרו בקייטרינג המעניק לכם מענה חלקי, הדבר יצריך מכם השקעה ורכישה של מאכלים שונים ממוקמות אחרים, ואפילו אם מדובר רק בפיצוחים או עוגות, מדובר במאמץ והשקעה של זמן שלא בטוח יהיה לכם בערב השבת חתן.

שירותים נלווים

עדיף לבחור קייטרינג לשבת חתן המעניק גם שירותים נלווים מלבד המנות עצמן כמו כלים חד פעמיים, בקבוקי שתיה, הובלה של כל המגשים המוכנים עד למקום בו תקיימו את השבת ואיסוף שלהם משם ועוד. כל פרט כזה יהפוך את ההתארגנות שלכם לשבת חתן לקלה יותר, ולכן כדאי לבחור בקייטרינג שמעניק לכם מענה נרחב ככל האפשר.